پاکستان ترور دبیرکل حزب الله و حملات اسرائیل را به شدت محکوم کرد

پاکستان ضمن ابراز همبستگی با مردم لبنان ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را به شدت محکوم و تاکید کرد: حملات لجام گسیخته اسرائیل حاکی از ماجراجویی‌های فزاینده آن در منطقه و تهدید جدی صلح است.

به گزارش مشرق، دولت اسلام‌آباد اقدام بی پروای رژیم اشغالگر اسرائیل در ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تشدید گسترده وضعیت این منطقه از قبل پر آشوب ارزیابی کرده است.

در بیانیه سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان آمده است: ما از شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهیم که اسرائیل را از ماجراجویی خود در منطقه و نقض قوانین بین المللی باز داشته و صلح را در خاورمیانه بازگرداند.

دولت اسلام‌آباد ضمن ابراز همبستگی با مردم لبنان اعلام کرد: نیروهای اسرائیلی دست به نقض غیرقابل قبول حاکمیت لبنان زده و مناطق مسکونی غیرنظامی را هدف قرار داده و ثبات و امنیت آن را تضعیف کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان عمیق ترین تسلیت و همدردی مردم و دولت این کشور را با خانواده های قربانیان تجاوز اسرائیل و مردم لبنان ابراز کرد.

ممتاز زهرا تاکید کرد: حملات لجام گسیخته اسرائیل به غیرنظامیان، بی توجهی خطرناک به قوانین بین المللی است و پاکستان چنین اقدامات بی پروایی را به شدت محکوم می کند.

براساس این گزارش، رهبران تراز اول سیاسی و مذهبی پاکستان عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در بیروت که منجر به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله شد را به شدت محکوم کردند.

مولانا فضل الرحمان رهبر جمعیت علمای اسلام، علامه سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان، حافظ نعیم الرحمان رهبر جماعت اسلامی، سناتور علامه ناصر عباس جعفری نماینده مجلس سنا و رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین و علامه سید جواد نقوی رئیس جنبش بیداری امت مصطفی (ص) با ادای احترام به مقام والای شهید سید حسن نصرالله و شهدای محور مقاومت، تاکید کردند: خون شهید نصرالله هرگز هدر نخواهد رفت و نبرد رزمندگان محور مقاومت علیه دشمن صهیونیستی قدرت بیشتری به خود خواهد گرفت.

امروز یکشنبه نیز قرار است تجمع‌های اعتراضی و راهپیمایی حامیان انقلاب اسلامی و طرفداران جبهه مقاومت در شهرهای مختلف پاکستان در محکومیت ترور دبیرکل شهید حزب الله و اعلام همبستگی با مردمان لبنان و فلسطین برگزار شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    0 0
    پاکستان چرا موشک نمیزنه ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس